"Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie". Funkcjonowanie Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania "Podgrodzie Toruńskie" współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania "Wsparcie rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER" Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Celem operacji jest realizacja Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność na lata 2016-2023, zadań wynikających z umowy przyznania pomocy oraz sprawne wdrażanie planu komunikacji. Planowane efekty: realizacja wskaźników określonych w LSR.
2020-02-10

NABÓR OFERT NA STANOWISKO PRACY W LGD "PODGRODZIE TORUŃSKIE"

Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Podgrodzie Toruńskie” ogłasza nabór ofert na stanowisko pracy

Określenie stanowiska pracy: kierownik biura, Forma zatrudnienia: umowa o pracę na zastępstwo (1 etat)

Wymagane kwalifikacje:

-wykształcenie wyższe,

-kwalifikacje w zakresie wdrażania i aktualizacji strategii na poziomie regionalnym i lokalnym,

-prawo jazdy,

-udokumentowane doświadczenie w zakresie realizacji projektów z dofinansowaniem Unii Europejskiej.

 

Dodatkowe kwalifikacje:

- obsługa komputera (pakiet MS Office)

- umiejętność pracy w zespole,

- skrupulatność, komunikatywność, samodzielność

 

Do zadań Kierownika Biura należy prawidłowe zarządzanie sprawami Stowarzyszenia, a w szczególności:

  • ogólna koordynacja formalna projektów
  • przestrzeganie warunków umowy zawartej między Stowarzyszeniem LGD Podgrodzie Toruńskie a Instytucją Wdrażającą
  • współpraca z wykonawcami poszczególnych modułów projektu
  • przestrzeganie warunków umów z wykonawcami w ramach projektu
  • współpraca z gminami objętymi projektem
  • współpraca z Zarządem i Radą LGD
  • doradztwo w zakresie: rodzaju programów i działań, z jakich potencjalni beneficjenci będą mogli korzystać ubiegając się o środki finansowe na realizację swoich projektów, wysokości dofinansowania, kosztów kwalifikowanych, wzorów niezbędnych dokumentów
  • monitoring i sprawozdawczość postępów realizacji wdrażania LSR oraz pozostałych projektów realizowanych przez LGD
  • merytoryczna administracja nad stroną internetową www.podgrodzietorunskie.pl
  • prowadzenie działań promocyjnych dotyczących realizacji projektu
  • koordynacja posiedzeń Rady, Zarządu, Walnego Zebrania Członków
  • koordynacja i organizacja bieżących spraw biura
  • kontakty z Instytucją Wdrażającą
  • koordynacja ewaluacji działań Biura oraz ewaluacji LSR

 

Wymagane dokumenty:

  1. życiorys (CV),
  2. list motywacyjny,
  3. dokument poświadczający wykształcenie (dyplom ukończenia studiów wyższych),
  4. kopie dokumentów poświadczające posiadanie wymaganych kwalifikacji oraz dodatkowych umiejętności (jeśli dotyczy).
  5. kserokopie świadectw pracy,
  6. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach, stażach itp.

 

DODATKOWE INFORMACJE:

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV i list motywacyjny powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Podgrodzie Toruńskie” z siedzibą w Lubiczu Dolnym dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

 

WYMAGANIA FORMALNE ZWIĄZANE ZE ZŁOŻENIEM DOKUMENTÓW REKRUTACYJNYCH:

Oferty:

  • złożone po terminie wskazanym w ogłoszeniu,
  • przesłane e-mail, drogą pocztową lub przesyłką kurierską,
  • niepodpisane,
  • niezawierające klauzuli w zakresie przetwarzania danych osobowych (CV + list motywacyjny),
  • niepełne (brak jednego z dokumentów wymaganych)

nie będą rozpatrywane.

 

TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

Dokumenty należy składać osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem „NABÓR NA STANOWISKO KIEROWNIKA BIURA”, w siedzibie Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Podgrodzie Toruńskie” przy ul. Toruńskiej 36A lok. 2 w Lubiczu Dolnym (budynek przy Ochotniczej Straży Pożarnej), w terminie od dnia 12.02.2020 r. do dnia 21.02.2020 r., do godz. 13.00 (decyduje data złożenia w biurze LGD).

 

Nabór pracownika zostanie rozstrzygnięty poprzez przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami spełniającymi kryteria niezbędne na stanowisko.

Kandydaci otrzymają telefoniczne zaproszenie na rozmowę. Rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się pomiędzy 24 lutego 2020 r. a 28 lutego 2020 r. w siedzibie Biura LGD w Lubiczu Dolnym przy ul. Toruńskiej 36A lok.2 (budynek przy Ochotniczej Straży Pożarnej)

Wyniki naboru zostaną ogłoszone do 28 lutego 2020 r.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Podgrodzie Toruńskie” www.podgrodzie-torunskie.pl

Obszary działania